Givt collecteU kunt in onze kerken bijdrage aan de collecte met de GIVT-app maar ook natuurlijk nog steeds met contact geld.
Hieronder ziet u een uitleg hoe u hieraan kunt deelnemen zowel in de kerk zelf als vanuit thuis.

Dit kan door de GIVT app op uw mobiele telefoon te installeren en tijdens de collecte de telefoon, met ingeschakelde bluetooth, bij de collectemand te houden. Het door u aangegeven bedrag wordt dan gestort en afgeschreven van uw bankrekening.

Voor de parochie is het niet zichtbaar wie wat gegeven heeft. Voor de gever is het bedrag aftrekbaar voor de inkomstenbelasting, immers de gift is geregistreerd op uw telefoon en dus aantoonbaar gedaan.

In de kerken treft u een folder met de gebruiksaanwijzing van de app aan. Tevens zullen er vrijwilligers beschikbaar zijn om u te helpen.

Klik hier om nog meer uitleg te bekijken.