Omgaan met rouw en verdriet is geen gemakkelijke opgave. Als je een dierbaar iemand uit je gezin, je familie of vriendenkring hebt verloren, lijkt het alsof je leven volkomen veranderd is. Gevoelens van verdriet over het gemis, boosheid, machteloosheid, het besef van het definitieve afscheid en leegte dringen zich op. Het is een tijd waarin mensen worstelen met vragen als: hoe ga ik met die gevoelens om, hoe ga ik verder?

In de Sint Norbertusparochie is een gespreksgroep rouwverwerking. Deze groep bestaat uit 5 en maximaal 8 personen en komt 6 maal bij elkaar, dit is ieder jaar op een andere locatie in de parochie.

Voor informatie of aanmelding kunt u terecht bij de leden van de werkgroep. Deze leden zijn te bereiken via het parochiesecretariaat tel: 0165-534667.