Franciscusdag

Sinds 2014 wordt jaarlijks in maart de Franciscusdag gevierd. Deze dag is een voortzetting van het voormalige Ziekentriduüm. De Franciscusdag is bedoeld voor senioren in Roosendaal en Nispen die hun geloof bij de tijd willen houden, maar door leeftijd of ziekte in een isolement kunnen raken. Tijdens deze dag is er aandacht voor liturgie, ontmoeting en geloofsverdieping. Ook de inwendige mens en ontspanning worden niet vergeten.

Hoe aanmelden?

U kunt zich aanmelden via de folders die u in kerken, buurthuizen en andere belangrijke plaatsen in de stad vindt, zoals de bibliotheek, het inloophuis of de dagopvang.

U kunt ook Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen met het parochiesecretariaat: 0165-534 667 (werkdagen 09.00 - 11.30 uur en 13.30 - 16.00 uur).

Meewerken?

De Franciscusdag wordt georganiseerd door een werkgroep met leden uit de hele parochie, op initiatief van de werkgroep contact en zingeving van het parochiële seniorenpastoraat en onder leiding van de pastor die verantwoordelijk is voor het seniorenpastoraat.

Helpende handen zijn altijd welkom. Wilt u als vrijwilliger meewerken, meldt u dan via bovenstaande mailadres van de Franciscusdag.

Financiële steun?

De Franciscusdag wordt financieel mogelijk gemaakt door diverse fondsen in Roosendaal. Mocht u de Franciscusdag ook financieel willen ondersteunen, dan kunt u uw gift overmaken op rekeningnummer NL 36 RABO 0147982898 van Sint Norbertusparochie onder vermelding van Franciscusdag.

Franciscusdag