6 september tienergroep

27 augustus 2024 | Webmaster

Speciaal voor 11- tot en met 16-jarigen is de tienergroep om 19.00 uur in Onze Lieve Vrouwekerk

Nu de zomervakantie voorbij is, ben je op vrijdag 6 september van harte welkom op het startfeest van een nieuw seizoen van onze Tienergroep. Het thema is “Flow”. Wanneer je in een flow zit, voel je je op je gemak, ben je enthousiast en gaan dingen als vanzelf. We gaan lekker actief en creatief aan de slag en leren elkaar (nog) beter kennen. Jullie bedenken o.a. de ingrediënten van jullie eigen “mocktail”. Want bij een feestje hoort een feestelijk drankje. Welke ingrediënten heeft onze Tienergroep nodig om in een flow te komen? We lezen een mooi verhaal over Jezus en water. Zou dit verhaal iets kunnen betekenen voor de flow van onze Tienergroep? Kom gezellig met ons “mee-flowen”!

Let op: vanwege de kermis kun je de auto niet bij de kerk parkeren. Kom met de fiets of vraag aan je ouders of zij de auto in de Frans Halslaan of één van de zijstraten parkeren en ga te voet naar de Kade!

Ons programma is heel afwisselend. We zullen de methode Rock Solid van YfC gebruiken. Iedere avond heeft een eigen thema over jouw leven én over geloof. We gaan het ene moment actief, dan weer creatief, af en toe een beetje gek en ook serieus met het thema aan de slag. We doen korte, actieve en soms gekke spellen, zodat jullie op een speelse manier het geloof kunnen ontdekken en kunnen praten over onderwerpen, die jullie bezighouden.

We organiseren deze supertoffe avond speciaal voor tieners vanaf 11 tot en met 16 jaar. We zullen bij elkaar komen van 19.00 uur tot 21.15 uur in het pastoraal centrum van de Onze Lieve Vrouwekerk, Kade 23 in Roosendaal. Inloop vanaf 18.45 uur. Je bent van harte welkom, ook wanneer je niet zo vaak of nooit naar de kerk gaat of niet gedoopt bent. Breng gerust een vriend of vriendin mee! In de nieuwsbrief, op de website en de Facebook-pagina’s van de parochie kun je onze uitnodiging vinden. Heb je vragen, tips of tops? Stuur dan alsjeblieft een e-mail naar Chantal, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Kapelaan Igo Renjaan SVD, Ria Hoevenaars en Chantal Dircken

6 september tienergroep